کد خبر: ۸۷۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 19 July 2020

 

در این دیدار  شنبه شب در رشت ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یکی از حساس ترین بازی های این هفته رقابت های لیگ دسته اول کشور، با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال داماش گیلانیان به پیروزی رسید.

این مسابقه ، از هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار، تیم داماش بازی را بهتر شروع کرد که یکی از دلایل مهم آن ، اشتباهات مکرر بازیکنان سپیدرود بود تا دقایق اولیه با برتری نسبی داماشی ها سپری شود اما در ادامه این دیدار به تعادل کشیده شد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم داماش بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما تیم فوتبال سپیدرود در یکی از ضدحملات خود به گل برتری دست یافت و در دقیقه ۶۷ ، میلاد احمدی بازیکن سپیدرود که لحظاتی از حضورش در میدان مسابقه می گذشت، با یک ضربه دقیق تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم داماش بر شدت حملات خود افزود و در دقایق پایانی نیز چند فرصت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نقطه مقابل نیز واکنش جالب ایمن تراج دروازبان سپیدرود مانع از بازشدن دروازه این تیم شد تا در نهایت سپیدرودی ها در این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند.

قضاوت این دیدار را ، محمدرضا اکبریان با کمک های محمدرضا مدیرروستا و علی رعیت برعهده داشتند که در جریان این بازی ، میعاد یزدانی و سینا شاه عباسی از تیم فوتبال داماش گیلانیان و بابک عبدالله زاده از تیم  سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب میکاییل ایمن تراج ، محمد خمیسی ، ابوالفضل قربانی، ساسان شیرمردی، محمد اسلامی ، هومن ربیع زاده ، میثم کریمی ، حسین احمدلو (میلاد احمدی) ، محمد دادرسی (ماهان سروی)، جواد آقایی پور (محمد شادکام)،  بابک عبدالله زاده و با سرمربیگری سهیل حق شناس به مصاف داماش رفت.

همچنین تیم فوتبال داماش گیلانیان با ترکیب ایمان صادقی ، بهتاش میثاقیان (میلاد پورمحسن)، آزاد جعفرزاده ، محمد رستمی ، عباس کندل (سعید طالبی)، میعاد یزدانی ، میلاد صفایی ، سعید باقرپسند ( معراج پورتقی)، میثم پسندیده (جابر نصیری)، محمد مختاری، سینا شاه عباسی و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر رو در روی سپیدرود رشت قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار